FAQs – INTREBARI FRECVENTE

Raspunsuri pentru cele mai frecvente intrebari.

Pot schimba un produs?

Da, poti schimba un produs sau intreaga comanda in cazul in care comanda este gresita sau acel produs nu este cel necesar cu obligatia platii diferentei de pret in sarcina cumparatorului sau a vanzatorului.

Ce fac daca un produs este defect / stricat?

In cazul in care un produs este defect sau stricat Medfarm Trading va proceda la schimbarea acestuia.

Poate diferi pretul de transport de la o comanda la alta?

Da, pretul de transport poate diferi putin sau substantial de la o comanda la alta in functie de masa coletului, de valoarea acestuia caz in care poate fi asigurat cat si de locul de expeditie in cazul in care exista sau nu km exteriori.

Cum pot afla costul de transport?

Costul de transportului va fi comunicat telefonic in momentul confirmarii comenzii.

Cat dureaza pana la primirea comenzii?

In mod normal transportul unui colet dureaza intre 24 si 48 de ore in functie de ora la care este receptionata comanda. Comenzile din prima parte a zilei pleaca in aceeasi zi si ajung la destinatar in 24 de ore. Comenzile primite in cea de-a doua parte a zilei pleaca a doua zi fiind receptionate dupa 48 de ore de la comanda.

Cum primesc factura si ce alte documente mai primesc?

Factura este atasata intr-un plic pe colet si va avea la vedere textul FACTURA sau DOCUMENTE sau poate sa fie in interiorul coletului deasupra produselor la deschiderea capacului cutiei de transport. Mai sunt atasate dupa caz CERTIFICAT DE GARANTIE, CONFORMITATE si toate documetele legale.

Imi pot urmari transportul cu numar AWB?

Da, la cerere iti putem trimite electronic numar de AWB pentru a-ti putea urmari expeditia.

Care sunt modalitatile de plata?

Momentan plata se poate face prin transfer bancar sau ramburs la livrare in cont coletor. In cursul acestui an vom implementa si plata electronica cu metoda EUPLATESC.

Suna la Call center

021 320 19 20